Min jul 2012...

Nu är julen över och jag har inte hunnit uppdatera nåt. Men men ska göra det nu.

Julafton: Vi började med att äta julfrukost med familjen. Lunch hos farmor och farfar + kalle anka. Därefter julklappsutdelning med tomte besök hos kusinerna. KAOS! Sjukt mycket paket och alla barn slet i dem. Jag skulle läsa men ingen lyssna. Barne hämta paketen jag sa vem det var till och de sprang och lämna och sen direkt hämta nästa. Men alla paket blev utdelade tillslut. Sen bar det av hem för en lite lungnare julklappsutdelning med familjen.
Några julklappar:
Uggs
Vampire diaries säsong 3
En väska
Filmer
Värmesulor til pjäxorna m.m

Juldagen: Fika med släckten och sen mys med mina kusiner som är lika gammla som mig och min lillasyster Ellen. Vi hade julklappsutdelning och byggde snögubbar.

Annandagen: Åkte skidor med Sara och hade skidlektion. Sen julbord hos gammelmormor.

Hoppas ni haft en bra jul!


Kommentera här: