Panik...

Igår var jag och kollade på teknik på berzan i stan. Innan har jag tänkt att gå teknik i Vimmerby men nu vet jag inte. Usch! Jag gillar Vimmerbys upplägg på linjen mer och sokolan är mycket fräschare i Vimmerby men det är bara 10 st som har sökt till teknik i Vimmerby. Och utav de 10 är det jag och sen en tjej till ( min kusin ). Och om jag går på berzan kommer det vara 30 st i klasse och hälften tjejer. Det är det som lockar på berzan. Plus att alla mina kompisar kommer gå i Linköping. Olivia ska till och med flytta till Mjölby som ligger typ 20 min från Linköping så om jag går i Vimmerby kommer jag typ aldrig att träffa henne men om jag går på berzan kan jag åka till Olivia efter skolan och soova där och åka till skolan dan efter. Samma sak med Axelina som ska flytta till Rimforsa. Usch! Kommer aldrig att kunna bestämma mig tills på onsdag!

Kommentera här: